Το άρθρο του αθωωμένου Αμβρόσιου είναι πιο απαράδεκτο απ’όσο φαντάζεσαι

μαλάκας

Η δικαιοσύνη τελικά αθώωσε της δηλώσεις μίσους του Αμβρόσιου οι οποίες περιελάμβαναν σχόλια στο προσωπικό του ιστολόγιο όπως: «ΑΠΟΒΡΑΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΣΗΚΩΣΑΝ ΚΕΦΑΛΙ!- Ας μιλήσουμε έξω απ τα δόντια ΦΤΥΣΤΕ ΤΟΥΣ!».
Ναι αυτή η δήλωση έγινε από έναν μητροπολίτη, συγκεκριμένα του γνωστού μητροπολίτη Αιγιαλείας και Καλαβρύτων. Η τραγική απόφανση αθώωσης είχε ως αιτιολογία  τον ισχυρισμό ότι οι κατηγορίες του δεν αφορούσαν τους ομοφυλόφιλους, αλλά τους πολιτικούς.
Το αποκορύφωμα της πολύωρης δίκης ήταν η “απολογία”. Στην απολογία, του, κατά κόσμο, Αθανασίου Λένη, λοιπόν σύμφωνα με κάποια ειδησεογραφικά sites, στην όψη φωτογραφίας δύο γκέι που φιλιούνται αποκρίθηκε: «Αν είχα όπλο και με άφηνε ο νόμος θα το χρησιμοποιούσα να ξεμπερδεύουμε» και πρόσθεσε: «Όλους αυτούς ο Θεός τους σιχαίνεται». Ο αντιρατσιστικός νόμος προβλέπει το εξής: Με φυλάκιση τουλάχιστον έξι μηνών και χρηματική ποινή πέντε έως είκοσι χιλιάδων ευρώ τιμωρείται όποιος με πρόθεση, δημόσια παροτρύνει προκαλεί ή διεγείρει σε βιαιοπραγίες ή μίσος κατά προσώπου ή ομάδας προσώπων, με βάση τη φυλή, το χρώμα, τη θρησκεία, τις γενεαλογικές καταβολές, την εθνική ή εθνοτική καταγωγή, το γενετήσιο προσανατολισμό, ή την ταυτότητα φύλου.
Το νομοσχέδιο είναι ξεκάθαρο και ο μητροπολίτης Αμβρόσιος το έπραξε κατά γράμμα.

Τι ακριβώς πήγε στραβά και αθωώθηκε; Ίσως μία ματιά στο blog του τρελο – Αμβρόσιου να ξεκαθαρίσει κάπως το τοπίο, παρόλα αυτά το ιστολόγιο του είναι ακόμα πιο απαράδεκτο, αναφέροντας επιπλέον τα εξής:”… Στη συνέχεια στο προσκήνιο προέβαλε μια άλλη ηθοποιός και Βουλευτής, θαυμάστρια και φίλη του αποθανόντος, η κα Άννα Β…, η οποία, απευθυνομένη πρός τον νεκρό, είπε και τα εξής: «Στη μνήμη της προσωπικής σου αγωνίας, θα βοηθήσω να περάσει το σύμφωνο συμβίωσης από τη Βουλή των Ελλήνων»!!!!!
_______Καταγγέλλουμε, λοιπόν, απερίφραστα το θράσος αυτού του πολιτικού προσώπου! Καταγγέλλουμε αυτή την ενέργεια και την καταδικάζουμε χωρίς δισταγμό! Η ομοφυλοφιλία είναι εκτροπή από τους Νόμους της φύσεως! Είναι κοινωνικό κακούργημα! Είναι αμαρτία! Όσοι, λοιπόν, είτε την βιώνουν, είτε την υποστηρίζουν δεν είναι φυσιολογικοί άνθρωποι! Είναι αποβράσματα της Κοινωνίας! …”


Με λίγα λόγια φίλε/φίλη που διαβάζεις αυτό το άρθρο, είσαι και εσύ ένα απόβρασμα της κοινωνίας, ακατάλληλο για τον παράφρων, πρώην ταγματάρχη χωροφυλακής (επί Χούντας) και υμνητή των βασανιστών της Χούντας, έχοντας αναφερθεί στους βασανιζόμενους, ως αναρχοκομμουνιστές, παρακαλώ. Όσο λοιπόν κι αν οι ισχυρισμοί του Αμβρόσιου περί επίκρισης μόνο των πολιτικών, η αφορμή του ήταν ο αθεϊσμός των πολιτικών και το σύμφωνο συμβίωσης αλλά προφανώς, όπως λέει και ο ίδιος, οι κατηγορίες δεν αφορούν μόνο πολιτικούς, αλλά όσους υποστηρίζουν τα δικαιώματα των γκέι. Συμπλήρωσε δε στην απολογία του (εμφανώς χεσμένος) «κανένας δεν έφτυσε κανέναν και κανένας δεν επιτέθηκε σε κανέναν επειδή το είπα εγώ. Δεν έπρεπε να είμαι κατηγορούμενος». Ενώ την ίδια ώρα στο ιστολόγιο του, στο ίδιο άρθρο αυτοαναιρούνται τα λεγόμενά του με μία τόση δα παραγραφούλα: “Αλλά και ο Νόμος του Θεού αυτό μας το επιβάλλει! Ο Απόστολος Παύλος, γράφει πρός τούς κατοίκους της Εφέσου:
«Και μη συγκοινωνείτε τοις έργοις τοις ακάρποις του σκότους, μάλλον δε και ελέγχετε. Τα γάρ κρυφή γινόμενα υπ’ αυτών αισχρόν εστιν και λέγειν» (Εφεσ. 5, 11-12).
__________Με βάση, λοιπόν, αυτό τό αξίωμα της ζωής, κυρίως δε σε εφαρμογή των λόγων του Αγίου Αποστόλου Παύλου, μπορούμε να κρίνουμε τις πράξεις, όχι τα πρόσωπα! Υπάρχει εδώ μια μικρή λεπτομέρεια. Τις πράξεις τις ενεργούν πρόσωπα! Όταν λοιπόν κρίνεις μια πράξη, τότε κατ’ ανάγκην δεν αναφέρεσαι και στα πρόσωπα; 
___________Φαινομενικά ο συλλογισμός αυτός φαίνεται να είναι σωστός. Δεν είναι όμως! “

Μήπως τελικά στη δίκη ο συλλογισμός αποδείχθηκε σωστός;

Κατερίνα Σπανού


Τρέφεται από τη διαφωνία, ακόμη και με τον εαυτό της. Αντιπαθεί τους βιαστικούς συμπερασματολόγους. Έχει μία σχέση μίσους και πάθους με το marketing και το hip-hop.